Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

firehawk

Members
  • Content Count

    970
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by firehawk

  1. Yeah good mate ta. Been away for a bit so thought id better say hi. How life for u lot?
  2. See it doesnt feel like a full on sports bike positiom wise etc. Its really comfortable and useable
  3. i nearly did defecate when I looked at the speedo coming home only to see 140 . my new missus is a Ninja rider too. she has a green 250r. nice to finally have someone to ride with properly
  4. It seems Im no longer faithful to the mighty big S :icon_redface: . Had to give Kwak a try, or to be precise the ZX636 Ninja. Bloody love the shape and style. Atleast it also means I'm back on 2 wheels . So what do you think? :icon_lol:
  5. yes and there only 19 is Chad only 19?
  6. happy new year all. I didnt touch a drop of booze last night but hope you all had a good evening
  7. a onesie, ted dvd, few comedy dvd, cd's, a 'one i love' teddy, lots of chocolate (trying to lose bloody weight) top gear calendar, vouchers, money. no bike though
  8. merry xmas everybody. steady on the beer and minc pies. ah sod it, drink as much and eat as much as u damn well like
  9. lol, alright Jeff nice to see you on here m8 yeh im all good mate. sorry for that. seem to be busy lately so dont end up on the computer as much as i used to. I'm sure that'll change over the hols no need to be sorry m8, glad your doing ok could still be better. would love a better job but sitting my artic test next month so hopefully more opportunities will open up
  10. ive got one of them. forgot that. some random old bloke gave me it last xmas with some sweeties inside. may come in handy
  11. lol, alright Jeff nice to see you on here m8 yeh im all good mate. sorry for that. seem to be busy lately so dont end up on the computer as much as i used to. I'm sure that'll change over the hols
  12. mine would go into hiding for the rest of the year after the chill it would get
  13. Been busy mate. Woman trouble and job trouble all at the same time. Kinda takes it out of you. Gradually sorting it all out again but means back on the taxis yet again . Just needed to sort my head and my life out really
  14. [quote="Chadatious"][quote="Davehutch"] can u pm me details please mate? lol
  15. firehawk

    URGENT!

    its not is it ?? u shud know
  16. firehawk

    bus

    not if ure not a service bus no
  17. firehawk

    mod

    Now i would like a bit of that Dick . may wanna rewrite that phrase mate. lol
  18. Dont want to do this but the time has come to make a commitment to buying my own house so every single penny is needed. Yup i know, I must be mad but can always buy another bike when im settled. lol. Anyway, here's the run down. All this can be your for the princely sum of £1800 ovno. 1997 B12 in the best colour of Black. 28,000 miles of great fun on the clocks. New MOT as of this coming weekend and 6 months tax as of next month. PUIG screen. Full set of stainless infills. Stainless cam cover bolts. Stainless rad cover. Green and polished wheels. LED rear light/indicator combo - almost brand new. Stubby levers with sv1000 clutch master cylinder. LED front indicators. Ally mirrors. Black renthal bars. GSXR bar ends. Cam links. Satin black powdercoated swingarm. GSXR 1000 rear shock. Front forks coated satin black. Milles Rearsets. Carbon GP can. Stainless headers. Viper seat (very comfy) Carbon tank pad. Hugger. Bellypan. Undertray. This is a very very tidy bike which has been well looked after. I take pride in my bikes. Contact me for any more info
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.