Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
hokuan

Hot Wheels Supercar Thread (HWSC)

Recommended Posts

This should be considered as supercar too i think..

Share this post


Link to post
Share on other sites
state the qualification of a super car then

Share this post


Link to post
Share on other sites
Caddilac V16 is a supercar, it even made an appearance in Discovery Channel Supercar documentary.

Share this post


Link to post
Share on other sites
And Chevy Camaro Concept is Muscle car but qualified as Supercar, due to it's powerful performance. Just like Nissan GTR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok i dun mean to argue on this .. .the definition of super cars to some is like this ...

1) A car that can travel so fast that the driver sometimes shit himself ... I believe some of our proton can do that

2) A car that has XXXbhp and above in the wheels (GTR, Camaro, Ferrari, 911 are got examples)

3) A car that is very expensive and rare (more like exotics, Rolls Royce falls in to this categories)

4) True Super Cars.... Mid engine, drives like a bullet on rails. Can outperform a F-1 car yet you can drive daily... need i explain more.

You guys decide which categories you like them to be but for me a true super cars has to be a true mid engine high powered driven super traction car.

Share this post


Link to post
Share on other sites
i like the first definition. hahaha... nice one.

i guess the one that is more appropriate here would be the second one + the fourth one, because supercars do come in FR too.

Share this post


Link to post
Share on other sites
xebec-Crash wrote:
need help bro... how to upload the pix ahhh.. thnks

Copy ur link, then select "insert image" when you wanna post Smile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, I define supercar as having a powerful engine, super-fast, and of coz from it's engine sound Razz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, semi-fast II must be a car first to be supercar Razz

Share this post


Link to post
Share on other sites

terpaksa slaughter these two for photoshoots


These are my Exotics...hope all there is exotics


Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoho, siap dengan parking lots..They all go Tesco hunt? Razz

Share this post


Link to post
Share on other sites
hokuan wrote:
xebec-Crash wrote:
need help bro... how to upload the pix ahhh.. thnks

Copy ur link, then select "insert image" when you wanna post Smile


thank hokuan... i will try..

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey...
nice job on the parking lots rikmun~
man...that bugatti sure looks hot~

Share this post


Link to post
Share on other sites
zint3000 wrote:
hey...
nice job on the parking lots rikmun~
man...that bugatti sure looks hot~
Wink

I din see any Bugatti? confused

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha edited already...
i was meant to say audi..
but my mind cannot forget bugatti...
dunno why...
lol
Embarassed

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha thanks for the link Mr Sinclair...
but wait till im working later in life...
haha
Cool
nice bugatti pic there xebec~
Wink

Share this post


Link to post
Share on other sites
sinclair wrote:
Nice car!

If you want to buy one, see here - Bugatti Veyron cyclops


Thanks bro..

hukhukhuk....only in mydream i can buy one...even three kekkekeke

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice bugatti pic there xebec~
Wink[/quote]

thanks zint3000...hopefully got another colour..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi xebec! ever come to Sabah recently? here got plenty of stocks.. come come.. buy them.. What a Face

Share this post


Link to post
Share on other sites
SanLino wrote:
hi xebec! ever come to Sabah recently? here got plenty of stocks.. come come.. buy them.. What a Face


Hi SanLino..

May be Nov. will go to sabah.. my last trip is dec 2006.. manage to grab few hw someway at pakson and small shop..

Do one borneo hv hw? or any other shop that plenty of hw? and how much the price that?

Share this post


Link to post
Share on other sites
of course 1Borneo has HWs.. price is RM6.90 everywhere.. standard price here after hike..

Share this post


Link to post
Share on other sites

wah...nice bugatti kurz~
come2 all share pics of bugatti...
i wish i have one to post haha
maybe later...
Wink

Share this post


Link to post
Share on other sites

im still waiting for my bugatti to come knocking my door..
hehe lucky u have one Mr Yeo...
Wink

and i got a question btw..
the grey bugatti is from mystery car lineup rite?
is the rims there is FTE ones?
scratch

Share this post


Link to post
Share on other sites
The grey bugatti is mainline. Yes, those are FTE rims. Also available in 10sp.

The mystery car is either white or yellow.

Share this post


Link to post
Share on other sites
i got a veyron FE lying somewhere .. must go dig it out

Share this post


Link to post
Share on other sites

ic...thanks for the explanation mr sinclair...
i was quite jumble up hehe
Wink

Share this post


Link to post
Share on other sites
The nicest version is the red black, still cant get one for myself..

Share this post


Link to post
Share on other sites
oh..so there is red black version by HW?
wow must be nice!

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.