Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Fadli85

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri......!

Recommended Posts

To all my Muslim friends, selamat berhari raya......!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wal Sya'aban..wal Ramadhan lah..wal ramadhan ana kena puasa lah. Nanti ana bili kurma banyak2 lah...buat shahhurr..tahun ini bestlah ana boleh buka puasa makan durian. Simalam ana beli 2 biji besar durian kunyitt..banyak murah-murah..8 riyall. Esok ana mau bili satu tong buat stok buka puasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

so happy bila bulan ramadhan menjelang! can eat a lot of kuih muih!! tiap-taip hari pergi bazar ramadhan loh!! bounce

Share this post


Link to post
Share on other sites

yup.. smua kena puasa.. smua kena sabar2..
matbear jgn buka "puasa" lagi yer.. RazzRazz

Share this post


Link to post
Share on other sites
jhc7598 wrote:
yup.. smua kena puasa.. smua kena sabar2..
matbear jgn buka "puasa" lagi yer.. RazzRazz


subuh buka tudung saji sahur... zohor buka stor opis tido... asar buka wallet kat bazar ramadan... maghrib buka posa... isyak buka moreh... lepas terawih buka baju... ehem2... panas laaa pulak... lol!

Share this post


Link to post
Share on other sites

selamat berpuasa semua... khas buat kown jgn terlajak perahu... nnt ko terpaksa terlajak puasa 2 bulan... hahahaha.... sunny

Share this post


Link to post
Share on other sites
matbear82 wrote:
selamat berpuasa semua... khas buat kown jgn terlajak perahu... nnt ko terpaksa terlajak puasa 2 bulan... hahahaha.... sunny
hahahahah...tul2....kena tunggu penuh kesobaran ler nampaknyer...wekeekekekke..kang ada yang jadi damansara jadi cheras...cheras jadi bangi nihhhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selamat berpuasa untuk anda semua hari ini.
Ingat anda ada 7 jam lagi untuk berbuka dan 29 hari lagi untuk Hari Raya. Very HappyRazz

Share this post


Link to post
Share on other sites
wildspirit wrote:
Selamat berpuasa untuk anda semua hari ini.
Ingat anda ada 7 jam lagi untuk berbuka dan 29 hari lagi untuk Hari Raya. Very HappyRazz



lame tuh.. hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Today at Bazaar Ramadhan Kelana Jaya...

The Ministry of Health official came to inspect on the hygiene and cleanliness...


They swab the palms of the seller for inspection, pretty cool....they are there so we can be sure there's no food contamination and hygiene is at its best.

Share this post


Link to post
Share on other sites
guys, anyone know where pasar ramadhan at Cyberjaya?

im looking it now and it time!.. aarrgghhh..

*not in Putrajaya..

Share this post


Link to post
Share on other sites
sahama wrote:
Satay dengan mee rebus muar pun sodap


Tu menu sarapan di Muar. Satay dengan mee rebus atau lontong atau nasi lemak

Share this post


Link to post
Share on other sites
wildspirit wrote:


Tu menu sarapan di Muar. Satay dengan mee rebus atau lontong atau nasi lemak


wat sementara waktu ni tak dpt ler sarapan pagi mcm biase kat muar. hehe. sahur makan lontong,mee rebus,nasi lemak or satay tak ngam lak. Rolling Eyes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selamat menyambut bulan ramadhan dan selamat berpuasa kepada semua umat Islam baik di Malaysia mahupun di luar negara..Moga Ramadhan ini memberi kita seribu kenikmatan dan kerahmatan..Amin..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Petang ni hauled murtabak ayam dan daging untuk berbuka

Share this post


Link to post
Share on other sites
KTM Berhad semalam mengumumkan tiket kereta api ke Pantai Timur bagi tempoh 26 hingga 29 Ogos sudah habis dijual. KTM Berhad dalam satu kenyataan menyebut penambahan koc bagi laluan itu akan dipertimbang dan sebarang pengumuman berhubung perkara itu akan dibuat pada pertengahan bulan ini. Bagaimanapun, menurut kenyataan itu, tiket untuk sektor Utara, Selatan dan Tengah masih boleh dibeli. Sejumlah 62,304 tiket disediakan bagi penjualan sebelum hari raya, iaitu dari 20 Ogos hingga 30 Ogos, dan sehingga 2 petang semalam, sebanyak 27,990 sudah dijual.

Baki 34,314 tiket masih boleh dibeli di kaunter KTM Intercity di seluruh negara.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anda ada 3 jam 45 minit untuk berbuka dan 9 hari lagi untuk berpuasa dan berhari raya.

Share this post


Link to post
Share on other sites


Abah nak 2 lagi Big Mac dengan 3 Coke lagi. Hari ni puasa setengah hari lapar sangat la.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kepada rakan2 HWCM, maaf zahir & batin, Selamat Hari Raya...!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selamat Hari Raya to Muslim friends.. minta maaf kalo ade tersalah..

Share this post


Link to post
Share on other sites
selamat hari raya maaf zahir batin kepada yang beragama islam dan bukan islam..maaf jika ada terkasar bahasa dan terlebih perlakuan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

i would like to wish Selamat Hari Raya Aidilfitri to all my muslim friends in HWC!
pls forgive me if there a wrongdoing in the past..... Hope u guys enjoy this year Ramadan! cheerscheers

Share this post


Link to post
Share on other sites
SELAMAT HARI RAYA TO ALL HWC MEMBER... HAPPY HOLIDAYS TO EVERYONE & HAVE A SAVE TRIP IF YOU ALL BALIK KAMPUNG...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hunting hotwheels sana sini,
dari mlm sampai pagi,
selamat hari raya aidilfitri,
salah silap harap dimaafi..

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin Everyone..Smile

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fadli85 wrote:
Also eight, great banner, beautiful graphic...I like it..!


thanks mr. fadli85... glad that you like it... anyway selamat hari raya to u & your family...

Share this post


Link to post
Share on other sites
disini saya ingin mengambil kesempatan utk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin
kepada semua rakan-rakan di HWC yg akan pulang ke kampung tahun ini.......

ampun maaf dipinta diatas segala kepincangan, keterlanjuran kata dan terkasar bahasa sekira
ada hendaknya......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan selamat bercuti buat semua warga HWCM.
Maaf Dzahir dan Batin atas segala macam pekara baik yang kecil ( lembut ) ataupun besar ( keras Razz ). Ingat enjoy Raya ini aliencheerslaugh1joget baik baik, take care dan berhati hati di lebuh raya / jalan raya.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to all my Muslim members here....wish u all a very "happy Hari Raya Aidilfitri" and drive safely when balik kampung!

and to non musim members...wis hu guys a very "happy holiday" too!!

cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selamat Hari Raya Aidil Fitri dengan ingatan tulus ikhas Maaf Zahir Batin kepada semua member HWCM daripada Sahama dan keluarga idea

Share this post


Link to post
Share on other sites

hot rod kerasku menjadi idaman,
namun yang lembik anda dapat,
dihari raya kita bermaaf-maafan,
hapuskan dosa menghina,mengutuk,mengeji,mengata dan mengumpat.. Laughing

selamat hari raya to all and dont worry i forgiveth you.... coolcoolcool

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.