Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
pydrumerboy

Matchbox Exclusive V2

Recommended Posts

its actually 50 but then it splits automatically making no sense to the first post on the 2nd half of the split.

So from now on whe a thread reaches 45, we may start the next version of the topi ona new thread while closing the older one.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yaaayyyyy i found the blue morgan aeromax. Still cannot find black porsche and Evora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@py
now that u said it, i noticed tomica thread also actualy have split..haha

V2~

Share this post


Link to post
Share on other sites
kurz wrote:
@py
now that u said it, i noticed tomica thread also actualy have split..haha

V2~



wah!!! manyak cantik lah!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

awww bad QC at the back..anyway..still a nice find! Very Happy

Share this post


Link to post
Share on other sites
yea...the rear wing senget ade and the rear lamps oll those...my the other CTR is better on the rear wing

Share this post


Link to post
Share on other sites

the rear side tempo QC very poor compares to the previous red colour. I wonder if it's a rush job.

Share this post


Link to post
Share on other sites

My Customed FN2

just paint the bonnet,top,spoiler,side mirrors,rear lip,front lip into black,add decal,add spoiler and blacken wheels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just got this one today at Amcorp Mall...





Ambulance, weeeeeeeeee.........!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Restoration? pffft, I want to keep it play worn, looks authentic.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fadli85 wrote:
Just got this one today at Amcorp Mall...
Spoiler:
 


Ambulance, weeeeeeeeee.........!!!!!

OMG I used to have that! I dunno where I misplaced it, now I know. rabbit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Got these 3 today afternoon at KLCC.


Oh yeah about hoarding, i met a person who is probably muka tebal at hoarding. Its nothing to do with HW. It Datuk Khir Toyo. He bought a of of stuff at the household section and the staff was busy packing the goods at the cashier? So i cannot pay there. End up got to go inside and pay. I saw already packed 20 big bags and there are still some more plates, and stuff not packed yet. His guards was caught "off guard" seeing me standing there looking pissed off.

Stupid fella, kena investigated also got time to splash his money like that. Wonder how his supporters would react once they see his "spending" style.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Khir Toyo, isn't he something? I remember last time he gave "broom" as award to someone....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fadli85 wrote:
Khir Toyo, isn't he something? I remember last time he gave "broom" as award to someone....


dumb!

Share this post


Link to post
Share on other sites
^ syyyyyh....jangan cakap kuat kuat loooo...nanti masuk ISA..kekeke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yeah Adrian, it was in parkson KLCC about 4 pm. The magnum and charger still got 1 more unit each. And panel van is the last unit. And the best part? The cars are RM4.90 without discount!!! Pricing is the shape of things to come. Reflected with HW pricing in C4 also.

Can see how "Michael Jackson" his skin is. Damn fairer than me la. And he also sport this weird Justin Timberlake hairdo and some unshaven look. Damn ugly la. What they say is true, money cannot buy perfection. It can only buy lies.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RGSUKAN wrote:
^ syyyyyh....jangan cakap kuat kuat loooo...nanti masuk ISA..kekeke

lol!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bling bling...
 p1000414.jpg p1000415.jpg

banana car & milk ctr....  p1000416.jpg

MBX fire truck looks nice, manage to collect them all...
 p1000417.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
alfagta wrote:


wow u did some detailing to it?

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.